Cicle de marxa nòrdica per a majors de 60 anys

Dimecres, 22 de febrer de 2023 de 09.30 h a 13.30 h

Cicle de passejades de marxa nòrdica per a majors de 60 anys. Vine a provar-ho!!

Farem la ruta de la Solana del Montgròs amb un guia acompanyant que farà diverses explicacions dels llocs per on passem.

Els Hostalets de Pierola

El circuit s'iniciarà a la plaça Dr. Conde (centre neuràlgic del poble) i passarà pel bosc de Cal Ponsa. Tot seguit seguirà pel costat del cementiri i continuarà amb una alegra baixada fins l'encreuament del Camí de la Serra de l'Ocata deixant-lo a mà dreta; baixarem fins al torrent que ve de Mas Font, creuant-lo per la passera i conduint-lo fins a la riera de Claret que travessa direcció nord-oest pel torrent de l'Home Mort fins al camí de pujada d’1,5 km. de pendent continuat que condueix a la masia de Can Paret.

En aquest punt, el circuit s'encreuarà pel camí Romeu a Montserrat. Seguirem pel trajecte marcat com a número 3, més planer amb unes excepcionals vistes de la serra de Montserrat fins a l'encreuament de Can Ponset. En aquest indret, el camí gira direcció sud-oest de baixada recorrent el paratge obac de Mas Font on hi predominen alzines. I, de tornada al poble, arribarem al carrer Major passant per la masia de Can Valls.

Cal passar per l'ajuntament per apuntar-se.