Alerta per episodi de pluja intensa

Dimarts, 12 de maig de 2026

L’Ajuntament de Sant Salvador de Guardiola informa que Protecció Civil ha activat la fase d'alerta del Pla INUNCAT, davant la previsió de pluges intenses durant el dia d’avui, dimarts 12 de maig de 2026.

Segons el Servei Meteorològic de Catalunya, es poden superar els 20 mm de pluja en 30 minuts a diverses comarques de la Catalunya Central, entre elles el Bages. Els xàfecs poden anar acompanyats de tempesta, calamarsa i fortes ratxes de vent.

Des de l’Ajuntament demanem extremar la precaució, especialment en desplaçaments i activitats a l’aire lliure, així com evitar estacionar vehicles en rieres o zones inundables.

La previsió indica que el fenomen podria anar disminuint a partir de demà, dimecres 13 de maig.

Per a més informació:

L’Ajuntament continuarà fent seguiment de la situació i informarà de qualsevol novetat a través dels canals oficials municipals.

Darrera actualització: 12.05.2026 | 17:21