Avís per fort vent previst per demà dijous 12 de febrer i suspensió d'activitats
L’Ajuntament de Sant Salvador de Guardiola informa que, davant la previsió de fortes ventades per demà dijous 12 de febrer, i tot seguint les recomanacions de Protecció Civil, s’ha decidit el tancament de diversos equipaments i la suspensió de serveis municipals. Unes mesures que es posaran en pràctica a partir d’avui a la tarda i que s’allargaran durant tot el dia de demà.
Suspensió de l’activitat educativa
- L’Escola Montserrat romandrà tancada durant tota la jornada lectiva de demà. Tampoc hi haurà servei a l’Escola Bressol Dentetes.
Suspensió d’activitats als equipaments municipals
- El Centre de Dia La Masia romandrà tancat durant el dia de demà, així com l’activitat prevista demà a la tarda a l’Espai Jove Can Sansa.
Suspensió d’activitats esportives
- S’anul·len totes les activitats previstes per avui a la tarda i demà al camp de futbol i al pavelló municipal.
Suspensió de serveis municipals
- Per demà queden suspesos el servei de recollida de voluminosos al matí, el servei de deixalleria i la neteja viària.
La mesura s’emmarca en la resolució acordada pel Comitè Tècnic, que estableix la suspensió de l’activitat lectiva a tot Catalunya entre les 00 h i les 20 h de dijous, a causa de l’episodi de fort vent que afectarà Catalunya des de la mitjanit.
Les mesures adoptades a tot Catalunya inclouen evitar desplaçaments innecessaris, fomentar el teletreball i suspendre l’activitat escolar, universitària i esportiva, així com l’activitat dels serveis socials, l’activitat sanitària no urgent i les activitats en espais naturals, parcs i jardins.
Des de l’Ajuntament demanem extremar la precaució, assegurar objectes susceptibles de ser desplaçats pel vent i seguir en tot moment les indicacions dels canals oficials.