Consulta pública sobre la nova Ordenança de transparència i administració electrònica
L'Ajuntament de Sant Salvador de Guardiola ha iniciat el procés d'elaboració de la futura Ordenança de transparència i administració electrònica. Abans de la seva aprovació, s'obre un període de consulta pública perquè la ciutadania, les entitats i les organitzacions interessades puguin fer arribar les seves opinions i propostes.
L'objectiu de la nova ordenança és adaptar el funcionament de l'Ajuntament a l'administració digital, reforçar la transparència, garantir el dret d'accés a la informació pública i facilitar la relació electrònica entre la ciutadania i l'administració. També es vol fomentar la participació ciutadana i impulsar un model de govern més obert.
Les aportacions es podran presentar mitjançant una instància genèrica telemàtica fins al dia 9 de juliol de 2026.
L'Ajuntament anima tota la ciutadania a participar en aquest procés i a contribuir a definir una ordenança que millori la transparència, la qualitat dels serveis públics i l'administració electrònica del municipi.
Per a més informació, consulteu el decret amb les disposicions normatives que trobareu a la columna dreta d'aquesta pàgina.