Sant Salvador de Guardiola estrena un nou espai biosaludable a la zona esportiva
L’Ajuntament obre al públic un nou espai biosaludable situat entre la pista de pàdel i el carrer Marganell. L’equipament, que compta amb set elements per a la pràctica d’exercici físic, s’emmarca dins el projecte de la "Ruta del Col·lesterol" que té com a objectiu promoure la salut i el benestar de la ciutadania.
Aquesta setmana ha finalitzat l'acondicionament del nou espai biosaludable de Sant Salvador de Guardiola, un punt pensat per fomentar l’activitat física a l’aire lliure. L’espai ofereix un conjunt d’aparells dissenyats per millorar la mobilitat, la força i la coordinació de manera accessible i per a totes les edats.
L’actuació forma part del projecte de la "Ruta del Col·lesterol", impulsat per l’Ajuntament amb el suport de la Diputació de Barcelona, que ha aportat 7.000 euros per fer-lo possible. Aquesta nova instal·lació és la primera fase del projecte, que continuarà amb la creació i senyalització de la ruta.
Aquest equipament està pensat per contribuir a la pràctica regular d’activitat física, millorant la qualitat de vida i ajudant a prevenir malalties com la diabetis, la hipertensió o l’obesitat.