Sorteig dels vals de compra fet! Ja podeu consultar els números premiats
Ja tenim els 40 números premiats! Cada número premiat obté un val de compra de 50 euros per gastar als comerços adherits a la campanya. També s'han sortejat 10 números de reserva, que s'utilitzaran en cas que no es pugui localitzar algun dels guanyadors o aquests no compleixin els requisits establerts.
El passat 6 d'agost es va celebrar el sorteig de la campanya "Viu Sant Salvador de Guardiola, compra d'aquí, compra a casa", una iniciativa impulsada per l'Ajuntament per promoure el comerç de proximitat. Tot i la pluja, el sorteig es va dur a terme a la sala de plens de l'Ajuntament i es va retransmetre en directe a través del perfil d'Instagram municipal.
Els guanyadors disposen de 20 dies naturals a comptar des de la publicació dels resultats per presentar la sol·licitud d'acceptació del premi i lliurar la butlleta premiada, d'acord amb el que estableixen les bases de la convocatòria.
Els vals regal es podran bescanviar als comerços adherits a la campanya. Són els següents:
- Farmàcia Jaume Cortés
- Farmaciola Isabel Molina
- Supermercat Llobet
- L'Estanc
- L'Estoneta
- Inma Beauty
- Cafès del Bages
- Forn de Llenya PE.CO.NA
- Crilosa
Amb aquesta campanya, l'Ajuntament reafirma el seu compromís amb el comerç local, promovent el consum de proximitat i contribuint a dinamitzar l'activitat econòmica i la vida social del municipi.
Finalment, l'Ajuntament agraeix la participació de tots els veïns i veïnes en aquesta tercera edició de la campanya, així com la confiança dipositada en els establiments del municipi.