Comunicació, transparència i participació ciutadana
Les competències atribuïdes per cartipàs municipal 2019-2023 són, entre altres:
-Informació a les diverses associacions municipals de les línies de subvencions municipals i de les altres administracions públiques.
-Coordinació de les activitats entre les associacions i el Consistori.
-Comunicació externa de l’Ajuntament.
-Coordinació, gestió i producció dels mitjans de comunicació municipals i de tot el material imprès originat per l’Ajuntament.
-Gestió i manteniment de la presència institucional a les xarxes socials.
-Organització de campanyes de comunicació.
-Distribució d’avisos i convocatòries a veïns afectats per obres o actuacions concretes.
-Coordinar la comunicació en situacions d’emergència.
-Atenció al ciutadà.
-Responsable de Transparència de l’Ajuntament.
-Vetllar pel compliment de la normativa vigent sobre la Transparència.
-Impuls de la participació ciutadana per potenciar la implicació comunitària.
-Coordinació de les consultes populars sobre temes d’interès general i potenciació dels pressupostos participatius.
-Dinamització del Consell de la Vila, especialment mitjançant la creació de comissions específiques: infants, joventut, esports, cultura, etc.